Friday, August 15, 2008

sedih...=(



kandang2,aku mnilai betape besarnye perasaan bername sedih..sebb ape?mm..kecewa sedih,sakit ati sedih,simpati sedih,gembira pun sedih..nape banyak sgt perasaan yg digambarkan dgn sedih??

aku sentiasa menilai sedih untuk perkara2 yg selalunya tak selesa dgn hati ni..aku tak nmpak kesedihan dalm sudut yg membina..aku silap!

cumenye,dalm waktu yg cukup mendesak membuatkan kita lebih patut untuk rasa bersedih..mmg patut..

tambah2 menilai kehidupan yg sering kali menggugat pelbagai perkara dlm diri bername insan ni..

tak sudah lagi hujah bab sedih,sbb kelangsungan untuk menamgis..di bawa berpanjangan untuk luruhnya hati,tergurisnya diri......bukan untuk ketawa berdekah mencuit hati..

aku lebih rela untuk terus bersedih klu itu mmbuatkan aku lebih mengenal erti sebenar diri aku bergelar makhluk..erti sebenar sbgai seorg pelaku silap..erti sebenar kehidupan di atas hamparan dunia yg tiada apa2 ni..

ajarkan aku untuk bersedih...ajarkan aku untuk menilai sedih...

aku taknk orng sedih atas ape yg aku wat...aku takut!

No comments: