Tuesday, July 8, 2008

CerMinan DiRi


melihat dunia hari ini...
disekeliling aku..
kiri dan kanan aku...
ahhhh...!!
itu semua aku...
betapa lemahnya aku ni..
aku ni takde ape2 pun..
tak mmpu berbuat ape2 pun..
tatkala hati terus berbisik sendiri.aku masih lagi begini..
masih lagi berdrama seorang diri yg ntah kemana nak dihanyutkan perasaan dan hati yg penuh dgn rasa2 yg aku pun tak pasti..
klu terus nak begini..aku akn begini..aku akn terus begini..begini..
tapi aku tak mahu aku selamanya begini..aku nak gak rasa aku bukan begini..
aduh...AKU PERLU KUAT....
perjalnan aku ni ibarat mcm baru je nk bermula..terkapai2 lagi..byk lagi yg aku tak dapat..
semua aku nak..semua aku nak cube..tapi...aku harap ape yg aku dapat,ape yg aku cube tak buatkan aku terus hanyut dalam penghidupan aku ni..klu tak sia2 la aku sbgai pencari dan pengharap di dunia ini..pencarian ni baru je bermula..jgn lah aku tersalah..
biar aku terpaksa merangkak semata2 mencuit sesuatau yg cukup bernilai di sini..
namun,aku tak pun rasa aku mmpu miliki..tapi...tak salah kan klu aku mencari???

No comments: