Friday, May 16, 2008







Divine Mercy Church....



sket yang leh dikongsikan bersama...
sejarah dalam hidup aku,bila aku and sahabat menunaikan solat dalam gereja..
satu pengalaman yg cukup bermakna wat diri aku ni..
tak penah terpikir pun....cukup menakjubkan..
pertama kali aku melaungkan kalimah2 memuji Allah dalam rumah ibadah krisian yg besar tu..
majlis presenting Islam to non-muslim yg berlangsung di Divine Mercy Church tu cukup memberi 1001 makna yg cukup mendalam dalm diri aku bernama ISLAM..
Disampai oleh Bro Shah,aku dan bersama beberapa sahabat len cukup kagum dgan penyampaian yg cukup membrangsangkan..
satu paradigma baru dakwah yg dijalankan secara luar biasa..
dakwah Islam dalam gereja??
takpenah terpikir aku ke situ...
Allah berkuasa ape saja....
takde halangan tempat,masa dalam menyampaikn seruan menuju ALLAH....




















bro Shah present....




antara yang hadir....

No comments: